Asiakasraati

Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Raati kokoontuu kolme, neljä kerran vuodessa. Tule mukaan!

Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Raati kokoontuu muutaman kerran vuodessa. Asiakasraadin toivomme muodostuvan tärkeäksi, osaavaksi ja innokkaaksi konkreettiseksi vaikuttajaksi osaksi Etelä-Pohjanmaan kauppakamaria.

Asiakasraati kokoontuu livenä ja ehkä myös keskustelee sähköisesti. Mukaan voit ilmoittautua, jos olet jäsenyrityksemme edustaja eli kuulut jäsenorganisaatiomme henkilökuntaan. Muita vaatimuksia ei ole.

Millainen henkilö sopii raatiin?
Mukaan voit ilmoittautua, jos olet jäsenyrityksemme edustaja eli kuulut jäsenorganisaatiomme henkilökuntaan. Muita vaatimuksia ei ole.

Miksi tarjoaisit panostasi?
Synnytät uutta, vaikutat omaan ja alueen osaamiseen. Asiakasraadin jäsen saa itselleen yhden maksuttoman koko päivän koulutuksen, kahvit ja muut tarjoilut asiakasraatitapaamisissa (noin 4 x /vuosi) ja mahdollisuuden verkottua. Maksuttoman koulutuksen saa vähintään 2 osallistumiskerran panoksesta kiitokseksi. Koulutus tulee lunastaa vuoden 2017 tarjonnasta.

Mitä raati saattaa miettiä, esimerkiksi:
Mitä koulutusta juuri nyt tarvitset? Mitä tekisit toisin? Missä ja miten koulutukset tulisi järjestää, jotta teiltäkin pääsisi useampi mukaan? Onko webinaari hyvä juttu? Sopisivatko iltapäivän koulutukset sinulle paremmin? Kuka on loistava kouluttaja? Ovatko nettisivut helppokäyttöiset? Mitä somekanavia haluat käyttää? Miten kehittäisit toimintaamme? Mitä sinä haluaisit?

Asiakasraatia vetävät Sanna ja Jussi

Yhteistyössä on voimaa! SeAMKista Sanna ja Jussi vetävät kauppakamarin tilaamana asiakasraatien tapaamisia:

FT Sanna Joensuu-Salo toimii markkinoinnin yliopettajana:
– Asiakasraati on hieno mahdollisuus ja näköalapaikka uuden kehittämiseen Kauppakamarin toiminnassa. Tervetuloa osallistumaan luovaan, rentoon vuoropuheluun ja samalla verkostoitumaan yrittäjien ja kehittäjien kesken!

FM Jussi Kareinen on kulttuurituotannon lehtori.
– Junan tuomana olen aina ihaillut etelä-pohjalaista yrittäjäasennetta ja eteenpäin katsomisen meininkiä. Asiakasraadin suhteen olen innostuneen utelias. Hienoa päästä yhdessä kehittämään kauppakamarin toimintaa!

Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMK asiakasraati fasilitaattorit 72dpi web

 

Asiakasraatia fasilitoivat Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMKilta.

Background image with speech balloons of different colorsRaati kokoontuu!

  1. Ilmoittaudu tästä mukaan asiakasraatiin (kutsulista)
  2. Ilmoittaudu sen jälkeen viim. 29.11. seuraavan raadin tapaamisen tästä: 7.12. Talriikki, Seinäjoki klo 17-21

Kolmas tapaaminen. Strategiatyön konkretiaan siirron vaihe on alkanut.

Hallitus on keskustellut Vuorisen viiskentästä ja muutamia on nostettu aloituslistan alkuun. Tematiikkaa ja konkreettisia ehdotuksia käytäntöön siirtämiseksi mietitään. Kauppakamariryhmän yhteiset tavoitteet toimivat hallituksen ja toimiston väen aineiston lisäksi ajatuksen ruokana. Mietitään myös jäsenyyteen liittyviä asioita.

Tämän raadin jälkeen luvassa on 14.11. Kurikassa koko yhdistyksemme syyskokous, missä paitsi kerrotaan asiakasraadin vuodesta lyhyesti, myös learning cafe -menetelmällä kaikki yhdessä tehdään valtakunnallista tulevaisuusvisiota.

Vuoden viimeinen asiakasraati kokoontuu 7.12. klo 17-21. Paikka ilmoitetaan ja ilmoittautuminen avataan myöhemmin.

Kysy lisää katja.myyrylainen@kauppakamari.fi.