Asiakasraati

Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin asiakasraati kokoontuu muutaman kerran vuodessa. Tule mukaan!

 

Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin asiakasraati kokoontuu muutaman kerran vuodessa. Asiakasraati on osaava ja innokas konkreettinen vaikuttaja osana Etelä-Pohjanmaan kauppakamaria.

Millainen henkilö sopii raatiin?
Mukaan voit ilmoittautua, jos olet jäsenyrityksemme edustaja eli kuulut jäsenorganisaatiomme henkilökuntaan. Muita vaatimuksia ei ole.

Miksi tarjoaisit panostasi?
Synnytät uutta, vaikutat omaan ja alueen osaamiseen. Annat näkemyksiäsi ja ideoitasi jäsenen näkökulmasta.
Asiakasraadin jäsen saa itselleen yhden maksuttoman koko päivän koulutuksen, kahvit ja muut tarjoilut asiakasraatitapaamisissa (noin 4 x /vuosi) ja mahdollisuuden verkostoitua ja vaikuttaa. Maksuttoman koulutuksen saa vähintään 2 osallistumiskerran panoksesta kiitokseksi.

Mitä raati tekee?
Raati saattaa miettiä esimerkiksi: Mitä koulutusta juuri nyt tarvitset? Mitä tekisit toisin? Missä ja miten koulutukset tulisi järjestää, jotta teiltäkin pääsisi useampi mukaan? Onko webinaari hyvä juttu? Sopisivatko iltapäivän koulutukset sinulle paremmin? Kuka on loistava kouluttaja? Ovatko nettisivut helppokäyttöiset? Mitä somekanavia haluat käyttää? Miten kehittäisit toimintaamme? Mitä sinä haluaisit? Kyselyiden läpikäyntiä, jäsenen äänen ja näkemyksen esilletuomista jne.

Täydennämme raatia – ilmoittaudu mukaan!
Seuraava Asiakasraadin tapaaminen 29.8.2018 klo 17 Hotel Almassa.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset Heidiltä p. 0400 568 900 tai heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi

Asiakasraatia fasilitoivat Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen Seinäjoen Ammattikorkeakoulusta

Yhteistyössä on voimaa! SeAMKista Sanna ja Jussi vetävät kauppakamarin tilaamana asiakasraatien tapaamisia:

FT Sanna Joensuu-Salo toimii markkinoinnin yliopettajana:
– Asiakasraati on hieno mahdollisuus ja näköalapaikka uuden kehittämiseen kauppakamarin toiminnassa. Tervetuloa osallistumaan luovaan, rentoon vuoropuheluun ja samalla verkostoitumaan yrittäjien ja kehittäjien kesken!

FM Jussi Kareinen on kulttuurituotannon lehtori.
– Junan tuomana olen aina ihaillut eteläpohjalaista yrittäjäasennetta ja eteenpäin katsomisen meininkiä. Asiakasraadin suhteen olen innostuneen utelias. Hienoa päästä yhdessä kehittämään kauppakamarin toimintaa!

Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMK asiakasraati fasilitaattorit 72dpi web
Asiakasraatia fasilitoivat Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen, SeAMK.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisätietoja:
Heidi Sikkilä, 0400 568 900, heidi.sikkila (at) kauppakamari.fi