Asiakasraati

Paras tieto koulutus- ja tilaisuustarpeista on sinulla ja muissa yrityksissä. Olemme perustaneet asiakasraadin helmikuussa 2017. Aktiivisena raatilaisena pääset vaikuttamaan koulutus- ja palvelutarjontaamme. Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Raati kokoontuu muutaman kerran vuodessa. Tule mukaan!

Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Raati kokoontuu muutaman kerran vuodessa. Asiakasraadin toivomme muodostuvan tärkeäksi, osaavaksi ja innokkaaksi konkreettiseksi vaikuttajaksi osaksi Etelä-Pohjanmaan kauppakamaria.

Asiakasraati kokoontuu livenä ja ehkä myös keskustelee sähköisesti. Mukaan voit ilmoittautua, jos olet jäsenyrityksemme edustaja eli kuulut jäsenorganisaatiomme henkilökuntaan. Muita vaatimuksia ei ole.

Millainen henkilö sopii raatiin?
Mukaan voit ilmoittautua, jos olet jäsenyrityksemme edustaja eli kuulut jäsenorganisaatiomme henkilökuntaan. Muita vaatimuksia ei ole.

Miksi tarjoaisit panostasi?
Synnytät uutta, vaikutat omaan ja alueen osaamiseen. Asiakasraadin jäsen saa itselleen yhden maksuttoman koko päivän koulutuksen, kahvit ja muut tarjoilut asiakasraatitapaamisissa (noin 4 x /vuosi) ja mahdollisuuden verkottua. Maksuttoman koulutuksen saa vähintään 2 osallistumiskerran panoksesta kiitokseksi. Koulutus tulee lunastaa vuoden 2017 tarjonnasta.

Mitä raati saattaa miettiä, esimerkiksi:
Mitä koulutusta juuri nyt tarvitset? Mitä tekisit toisin? Missä ja miten koulutukset tulisi järjestää, jotta teiltäkin pääsisi useampi mukaan? Onko webinaari hyvä juttu? Sopisivatko iltapäivän koulutukset sinulle paremmin? Kuka on loistava kouluttaja? Ovatko nettisivut helppokäyttöiset? Mitä somekanavia haluat käyttää? Miten kehittäisit toimintaamme? Mitä sinä haluaisit?

Asiakasraatia vetävät Sanna ja Jussi

Yhteistyössä on voimaa! SeAMKista Sanna ja Jussi vetävät kauppakamarin tilaamana asiakasraatien tapaamisia:

FT Sanna Joensuu-Salo toimii markkinoinnin yliopettajana:
– Asiakasraati on hieno mahdollisuus ja näköalapaikka uuden kehittämiseen Kauppakamarin toiminnassa. Tervetuloa osallistumaan luovaan, rentoon vuoropuheluun ja samalla verkostoitumaan yrittäjien ja kehittäjien kesken!

FM Jussi Kareinen on kulttuurituotannon lehtori.
– Junan tuomana olen aina ihaillut etelä-pohjalaista yrittäjäasennetta ja eteenpäin katsomisen meininkiä. Asiakasraadin suhteen olen innostuneen utelias. Hienoa päästä yhdessä kehittämään kauppakamarin toimintaa!

Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMK asiakasraati fasilitaattorit 72dpi web

 

Asiakasraatia fasilitoivat Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMKilta.

Background image with speech balloons of different colorsRaati kokoontuu toisen kerran: 20.4. kello 17-21 Lapualla Simpsiön Kullaassa. Aihepiirinä ovat mm. resurssit. Työpaja alkaa kello 17 ja illallinen kello 19.30. Ilmoittautumiset oheisen linkin lomakkeella 12.4. kuluessa.

  1. Ilmoittaudu tästä mukaan asiakasraatiin (kutsulista)
  2. Ilmoittaudu sen jälkeen seuraavaan raadin tapaamiseen tästä : 20.4.17 Lapua, Simpsiön Kullas

Kysy lisää katja.myyrylainen@kauppakamari.fi.